مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-09پزشكي

دندان های شیری راهنمای رویش صحیح دندان دائمی هستند


یک متخصص دندانپزشکی کودک و نوجوان گفت: حفظ سلامت و پیشگیری از پوسیدگی دندان های شیری از درمان های سخت و پرهزینه بعدی جلوگیری می کند.

- ایسنا/زنجان یک متخصص دندانپزشکی کودک و نوجوان گفت: حفظ سلامت و پیشگیری از پوسیدگی دندان های شیری از درمان های سخت و پرهزینه بعدی جلوگیری می کند.

تمجید شبستری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه والدین باید به اهمیت پیشگیری از پوسیدگی دندان های شیری فرزندان خود پی ببرند، اظهار کرد: اگر والدین متوجه نقش مهم دندان های شیری شوند، قطعا به طور جدی تری برای پیشگیری از پوسیدگی این دندان ها تلاش می کنند.

وی افزود: دندان های شیری به اندازه سایر قسمت های بدن و حتی بیشتر نیاز به رسیدگی و رعایت بهداشت دارند و همانطور که سلامت سایر ارگان های بدن برای ما مهم است، سلامت دندان های شیری نیز بسیار حائز اهمیت است.

شبستری با بیان اینکه بخش عمده ای از دندانپزشکی کودک و نوجوان به فعالیت های پیشگیرانه مربوط می شود، خاطرنشان کرد: با توصیه ها و آموزش های پیشگیرانه به کودکان و والدین که بسیار کم هزینه است از درمان های سخت و پرهزینه بعدی جلوگیری می شود.

وی با تاکید بر لزوم مراجعات دوره ای به دندانپزشک برای اطمینان از سلامت دندان های شیری، اظهار کرد: توصیه می شود در سنین زیر دو سال حتما یک بار مراجعه به دندانپزشک حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندان های شیری راهنمای رویش صحیح دندان دائمی هستند

دندان های شیری راهنمای رویش صحیح دندان دائمی هستند