مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-15سياسي

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعالیت خود را از سر گرفت


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: فعالیت مرکز فیزیوتراپی هلال احمر این شهرستان پس از 10 ماه تعطیلی، مجدد آغاز شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم جعفری روز شنبه گفت: فعالیت فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان طارم پس از 10 ماه تعطیلی با تلاش مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مجدد فعال شد و هموطنان خدمات مورد نیاز را از امروز در این مرکز دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در کمتر از یک ماهه گذشته قول راه اندازی مجدد این مرکز را با توجه به درخواست اعضای شورای اجرایی هلال احمر طارم و شهروندان داده بودند که امروز این مهم محقق شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: در این شهرستان بجز فیزیوتراپی هلال احمر هیچ مرکزی وجود ندارد تا به هموطنان در این حوزه خدمات ارائه شود.

جعفری اظهار داشت: در مدت زمان تعطیلی این مرکز شهروندان طارم برای دریافت خدمات فیزیوتراپی به مرکز استان یا استان های همجوار مراجعه می کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از امروز فعالیت مرکز فیزیوتراپی برای ارائه خدمات به هموطنان هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح انجام می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: افتتاح مرکز فیزیوتراپی با حضور فرماندار شهرستان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعالیت خود را از سر گرفت

مرکز فیزیوتراپی هلال احمر طارم فعالیت خود را از سر گرفت