مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-19ورزشي

استادیوم تختی آبادان قبل از آغاز لیگ برتر آماده می شود


یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید یوسف موسوی سندرویی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: پروژه نوسازی استادیوم تختی آبادان از 18 تیر ماه امسال در راستای عمل به الزامات تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال و تعمیر بخش های نیازمند تعمیر آغاز شد.

وی اضافه کرد: با گذشت یک هفته از آغاز کار، پروژه پیشرفت 50 درصدی دارد و تاریخ پایان کار 10 مرداد و پیش از برگزاری مصاف خانگی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران خواهد بود.

رییس واحد اماکن و منازل سازمانی پالایشگاه آبادان به جزییات اجرای پروژه پرداخت و بیان کرد: این پروژه با اعتبار تقریبی 16 میلیارد ریال انجام می شود و در قالب آن سکوها مقاوم سازی، روشنایی تأمین، اتاق داوران، رختکن ها و اتاق خبرنگاران بهسازی و ایمن سازی می شوند و سرویس های بهداشتی جدید نیز احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب این پروژه حدود 600 مترمربع سقف کاذب تعویض، 160 پنل LED به ابعاد 60 در 60 (فیتینگ) نصب می شود؛ همچنین در راستای عمل به الزامات واحد ایمنی و مطابقت یافتن و عمل به الزامات فدراسیون فوتبال در برخی مناطق عملیات تخریب و احداث انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم تختی آبادان قبل از آغاز لیگ برتر آماده می شود

استادیوم تختی آبادان قبل از آغاز لیگ برتر آماده می شود