مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-24حوادث

غرق شدن 2 نفر در ساحل گوران قشم


رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: دو نوجوان 13 و 19 ساله قشمی که به همراه دوستان و خانواده خود برای شنا به ساحل گوران رفته بودند، بر اثر غرق شدگی جان باختند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: دو نوجوان 13 و 19 ساله قشمی که به همراه دوستان و خانواده خود برای شنا به ساحل گوران رفته بودند، بر اثر غرق شدگی جان باختند.

محمدرضا اسلامی بیان کرد: یک پسر بچه 13 ساله و یک دختر 19 ساله در منطقه دریاچه هامون شهر قشم و ساحل روستای گوران در غرب این جزیره به دلیل تلاطم دریا غرق شدند.

وی ادامه داد: شرایط نامساعد جوی و دریایی، ناآشنایی به موقعیت ساحلی و عمق آب باعث مرگ این گردشگر عنوان شده است.

طبق گزارش ارسالی تیم اورژانس 115 قشم، ابتدا خانم 19 ساله، به دنبال ورود به دریا، دچار غرق شدگی می شود و به دنبال آن، سه نفر دیگر، خانم 18 ، 11 و 29 ساله که ظاهرا از افراد یک خانواده بودند، برای نجات جان نفر اول، وارد دریا می شوند و متاسفانه به علت عدم مهارت در شنا و عدم اطلاع خانواده از حادثه، مصدومین، چند ساعت در دریا سرگردان بودند.

غیبت چند ساعته مصدومین، خانواده ها را به جستجوی واداشته و بعد از جستجو، یک فوتی(نفر اول) و سه مصدوم که توسط اهالی نجات یافته بودند را پیدا می کنند که مصدومین برای درمان به درمانگاه و از آنجا با آمبولانس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 2 نفر در ساحل گوران قشم

غرق شدن 2 نفر در ساحل گوران قشم