مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-22بين الملل

انگلیس چطور می خواهد کودکان اوکراینی را نجات دهد؟


انگلیس با تحریم های جدید خود علیه روسیه مدعی تضمین هویت اوکراین است اما همزمان کسانی را هدف می گیرد که به فرار کودکان از جنگ کمک می کنند.

- "انگلیس با تحریم های جدید خود علیه روسیه مدعی تضمین هویت اوکراین است اما همزمان کسانی را هدف می گیرد که به فرار کودکان از جنگ کمک می کنند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریچل مارسدن ، ستون نویس، استراتژیست سیاسی و مجری چند برنامه تلویزیونی مستقل به زبان انگلیسی و فرانسه در تحلیلی در پایگاه راشاتودی نوشت: دفتر جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس در روزهای اخیر در بیانیه ای گفت: 14 تحریم جدید در پاسخ به تلاشهای روسیه برای از بین بردن هویت ملی اوکراین اعمال می شود.

نسخه اینترنتی این بیانیه شامل درج تصویری از یک چشم بزرگ و عنوان مقام های روسی تحریم شدند است و با فونتی تایپ شده که انگار کپی برداری شده از یک فیلم جاسوسی متعلق به دوران جنگ سرد است.

شاید این تصویر سبب شود برخی افراد ساده لوح تر حواسشان از این حقیقت پرت شود که هویت اوکراینی زمانی مورد حمله قرار گرفت که غرب نتیجه گیری کرد که با این کشور همچون پایگاه منافع اقتصادی و ضد روسی خود رفتار کند و این رویه را با به راه انداختن انقلابهای رنگی که به حدود دست کم دو دهه قبل برمی گردند شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس چطور می خواهد کودکان اوکراینی را نجات دهد؟

انگلیس چطور می خواهد کودکان اوکراینی را نجات دهد؟