مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-10اقتصادي

افزایش روستاهای هدف گردشگری لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از افزایش روستاهای هدف گردشگری با رویکرد توزیع عادلانه شهرستانی خبر داد.

- عطا حسن پور امروز دوشنبه 19 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های تاریخی، طبیعی و فرهنگی روستاهای لرستان و به منظور توسعه صنعت گردشگری، به دنبال افزایش روستاهای هدف گردشگری با رویکرد توزیع عادلانه شهرستانی هستیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم با پیگیری ها در سطح وزارتخانه و تهیه و ارائه مستندات، برای شهرستان های تازه تاسیس استان نظیر چگنی، رومشگان و شهرستان های فاقد روستاهای هدف گردشگری از جمله کوهدشت، دلفان و سلسله، روستاهای هدف گردشگری جدید با توجه به ظرفیت های طبیعی و تاریخی این مناطق تعریف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه مهمترین محورهای مورد تاکید برای توسعه گردشگری روستایی، برخورداری از ظرفیت های گردشگری با محوریت پتانسیل های تاریخی و طبیعی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس30 روستای لرستان دارای پتانسیل قرار گرفتن در فهرست روستاهای هدف گردشگری هستند.

حسن پور ادامه داد: در همین راستا ایجاد زیرساخت های گردشگری نظیر راه دسترسی، گاز، آب، برق و مخابرات و پیگیری برای صدور مجوز فعالیت نظیر ایجاد اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه سنتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روستاهای هدف گردشگری لرستان

افزایش روستاهای هدف گردشگری لرستان