مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-08دانش

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، بهروز بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

- در راستای اهداف سند تحول دانشگاه و با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر توسعه علم و فناوری در کشور و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

ضمناً لازم است موارد مندرج در بسته های کاری سند تحول دانشگاه ازجمله توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی ، افزایش بهره وری و پایداری اقتصادی ، قابلیت حل مسئله و فعالیت منسجم و هم افزایی شبکه ای و راه کنش های زیرمجموعه این برنامه ها به صورت جدی در برنامه های پارک مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی طهرانچی لازم به ذکر است بهروز بادکو دارای مدرک تحصیلی ی برنامه ریزی شهری و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی است که رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، رییس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد