مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22فناوري

هزینه 500 میلیاردی زیرساخت مخابراتی کهگیلویه وبویراحمد


سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت مخابرات استان 500 میلیاردتومان در عرصه ارتباطات وزیرساخت مخابراتی در استان هزینه کرده است.

- سید محمدهادی امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به نفوذ فناوری اطلاعات و مخابرات در زندگی و عرصه های کسب و کار مردم به تناسب ،انتظارات مردم به شدت افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: اگرچه با همه شرایط خدمات بسیار مطلوبی ارائه شده ولی این مهم هنوز برای مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدراضی کننده نیست.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به توپولوژی و کوهستانی بودن استان ارائه خدماتی مانند اینترنت و ارتباطات به مراتب سخت تر از دیگر خدمات است، زیرا ایجاد یک سایت مستلزم جانمایی دقیق شبکه برق و راه وزیرساخت می باشد.

 امیری عنوان کرد :یکی از دغدغه های مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد همواره برقراری و ارائه ارتباط با کیفیت و مطلوب در سراسر نقاط استان بوده است.

وی گفت: ضمن رصد ارتباطی شهرها و روستاها و اعلام مشکلات ارتباطی به مسئولان بالادستی شرکت مخابرات ایران و شرکت همراه اول و رایزنی با مدیران ارشد شرکت تلاش می شود تا به خواسته ها و آرزوی به حق این استان در حوزه ارتباطی جامعه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 500 میلیاردی زیرساخت مخابراتی کهگیلویه وبویراحمد

هزینه 500 میلیاردی زیرساخت مخابراتی کهگیلویه وبویراحمد