کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!خدمات پس از فروش متمایز و بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه، از مهم ترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخدمات پس از فروش متمایز و بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 34000 نوع قطعه، از مهم ترین عوامل موفقیت رونیکس در بازار ابزار است. تجربه ناخوشاید کاربر ایرانی از خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی، مشتریان را به برندهای ایرانی و یا برندهای خارجی و وارداتی بی اعتماد کرده است. اما رونیکس در سال های فعالیت خود توانسته این نگاه را تغییر دهد. خدمات پس از فروش متمایز در کنار بزرگ ترین بانک قطعات ابزار ایران، کیفیت خدمات رونیکس را ارتقا بخشیده است. رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیت های رونیکس رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت می دهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. کیفیت امروز محصولات رونیکس، تنوع بالای محصولات و موارد مشابه دیگر در این سازمان، نتیجه توجه به این تطابق نیازها است. خدمات پس از فروش مهم ترین رکن در جلب رضایت مشتری و همچنین تبدیل مصرف کننده به مشتری وفادار است. رونیکس با شناخت نیاز مشتریان ابزار در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته این نیاز را برطرف کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |