مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-28اجتماعي

کهکشان راه شیری از منظر فرازمینی ها!


یک ستاره شناس فرازمینی در یک کهکشان دور اگر با تلسکوپ به کهکشان راه شیری در آسمان شب نگاه کند، چه چیزی را می بیند؟ دانشمندان آنچه را که راه شیری ممکن است برای ستاره شناسان بیگانه به نظر برسد، - یک ستاره شناس فرازمینی در یک کهکشان دور اگر با تلسکوپ به کهکشان راه شیری در آسمان شب نگاه کند، چه چیزی را می بیند؟ دانشمندان آنچه را که راه شیری ممکن است برای ستاره شناسان بیگانه به نظر برسد، بازسازی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ما هر بار که با تلسکوپ به آسمان شب نگاه می کنیم، کهکشان های بیگانه را می بینیم، اما بیگانگان احتمالی موجود در آن کهکشان ها وقتی به ما نگاه می کنند، چه چیزی ممکن است ببینند؟ تحقیقات جدید به تازگی تصویر جدیدی از اینکه کهکشان میزبان ما برای هر کسی که از بیرون به آن نگاه می کند، چگونه است، ارائه کرده است.

جیان هوی لیان، ستاره شناس موسسه نجوم ماکس پلانک و دانشگاه یونان چین می گوید: اگر بخواهیم بدانیم کهکشان راه شیری خاص است یا نه، یافتن راه هایی برای مقایسه کهکشان خانه ما با کهکشان های دورتر چیزی است که به آن نیاز داریم.

از زمانی که ستاره شناسان از 100 سال پیش دریافتند که کهکشان راه شیری تنها کهکشان جهان نیست، این یک سوال بی جواب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهکشان راه شیری از منظر فرازمینی ها!

کهکشان راه شیری از منظر فرازمینی ها!