مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-16سياسي

پوشش اصیل کُردی هدف مهم نمایشگاه مُد و لباس کردستان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: اصلاح پوشش اصیل لباس کُردی و آشنایی و هم اندیشی با طراحان و فعالان عرصه مد و لباس استان از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس کُردی بود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: اصلاح پوشش اصیل لباس کُردی و آشنایی و هم اندیشی با طراحان و فعالان عرصه مد و لباس استان از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس کُردی بود.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه گذشته،( 24 تیرماه) در مراسم ویژه آیین پایانی نمایشگاه مد و لباس کُردی همراه با تجلیل از طراحان و فعالان عرصه مُد و لباس استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فاخر مُد و لباس با دستان توانمند بانوان جای قدردانی دارد، این نمایشگاه شروع خوبی برای برگزاری مرحله منطقه ای و کشوری بود.

وی افزود: حضور طراحان و فعالان همه شهرستان های تابعه به جز شهرستان بیجار در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی و شناسایی فعالان این عرصه بسیار اتفاق مبارک و میمونی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ورکشاب های برگزار شده در این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه مد و لباس اقوام ایرانی با هدف اصلاح پوشش اصیل لباس کُردی که در این نمایشگاه با نگاه به پوشش مردان و زنان کُرد زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش اصیل کُردی هدف مهم نمایشگاه مُد و لباس کردستان است

پوشش اصیل کُردی هدف مهم نمایشگاه مُد و لباس کردستان است