مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-05ورزشي

زیر بار این که برای خوزستان بازیکن و مربی تعیین کنند، نمی رویم


اجازه نمی دهیم به هیچ عنوان شرایطی را از جای دیگر به فوتبال خوزستان دیکته کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: اجازه نمی دهیم به هیچ عنوان شرایطی را از جای دیگر به فوتبال خوزستان دیکته کنند.

عبدالکاظم طالقانی امروز (14 تیرماه) در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس داوری B آسیا که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: استان خوزستان از جایگاه ویژه ای در فدراسیون فوتبال برخورداراست و طبیعتا باید روند آموزش را به گونه ای پیش ببریم که در شان استان فوتبال خیز خوزستان باشد.

خوشبختانه در بحث آموزش نیز اساتید خوب و مطرحی در استان خوزستان داریم و فکر می کنم شرکت کنندگان در این دوره نیز بهره لازم را از کلاس بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در پاسخ به این سوال که مردم خوزستان رضایت چندانی در نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری استان ندارند، عنوان کرد: مدتی پیش جهت هم اندیشی از مدیران سه باشگاه لیگ برتری دعوت به عمل آوردیم که فقط مدیرعامل صنعت نفت آبادان در این جلسه شرکت کرد که از دانش و طرح های آقای رحمانی استفاده کردیم.

انتظار این بود که مدیران باشگاه ها پاسخگوی هیات فوتبال باشند و باید این جرات و جسارت را داشته باشند که درباره انتخاب ها و روش کار خود توضیح دهند و باید نقد هم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار این که برای خوزستان بازیکن و مربی تعیین کنند، نمی رویم

زیر بار این که برای خوزستان بازیکن و مربی تعیین کنند، نمی رویم