مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-08سياسي

پیشرفت و توسعه کردستان حق مردم است


توسعه و پیشرفت حق مردم کردستان است مردم این استان سزاوار بهترین خدمت ها و زندگی خوب هستند و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج به سفر اخیر خود به عربستان و حال و هوای حجاج در حج تمتع اشاره و  اظهار کرد: سه برداشت اجتماعی از حج امسال و انچه دیدم، داشتم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: برداشت اولی که این اجتماع معنوی داشت، اتحاد و همدلی است که در این اجتماع بزرگ اتفاق می افتد.

پورذهبی با بیان اینکه آدم ها در این اجتماع با هم مهربان تر می شوند، گفت: حجاج به خاطر اینکه بهره معنوی بیشتری از این سفر ببرند به نوعی ملاحظه کار شده و با هم مهربان تر می شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: چرا  این ویژگی را در تمام زوایای زندگی بکار نمی گیریم که اگر این رویه را دنبال کنیم قطعا بسیاری از مشکلات و چالش ها حل خواهد شد.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه محبت به دیگران و ملاحظه داشتن در حضور به موقع و خودداری از اذیت دیگران از دیگر برداشت هایی بود که در این سفر داشتیم، افزود: با وجود اینکه از ملیت ها و کشورهای مختلف در این اجتماع بزرگ حضور پیدا کرده بودند همه با مهربانی و محبت به هم نگاه و گرد حریم امن کعبه جمع و عشق می ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه کردستان حق مردم است

پیشرفت و توسعه کردستان حق مردم است