مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-17سياسي

الگوی احزاب اصولگرا خط ولایت و رهبری است


رییس شورای ائتلاف احزاب اصولگرایان اردبیل گفت: الگوی احزاب اصولگرا حرکت در مسیر ولایت و رهبری است و غیر از آن هیچ مرام نامه ای برای احزاب اصولگرا قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذکی الله خوشبخت پیش از ظهر دوشنبه در آیین معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: حزب موتلفه با تکیه بر ارزش های الهی و اسلامی در عمر 70 ساله خود توانسته کار تشکیلاتی را با صبغه مذهبی به شایستگی انجام دهد.

وی یاد و خاطره شهدای موتلفه و بزرگان این جریان را گرامی داشت و تصریح کرد: احزاب مؤثر و شایسته باید الگوی خود را حزب موتلفه قرار دهند چرا که در این 70 سال روی آرمان و هدف اسلامی خود ایستاده و لحظه ای از آن پا عقب نکشیده است.

رییس شورای ائتلاف احزاب اصولگرایان اردبیل انتقاد به جا و سازنده را شایسته و قابل قبول دانست و گفت: ما با انتقاد تخریبی و غیر دلسوزانه مشکل داریم و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که در بین اصولگراها عده ای بخواهند با انتقاد نابجا و تخریبی دولت و یا دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

خوشبخت افزود: تشتت و تفرقه در بین تشکل ها و احزاب حزب اللهی رنج آور است و ضرورت دارد در مقابل تندروی های اصلاح طلبانی که به معنای واقعی به حیثیت این کشور لطمه وارد می کنند، وحدت و انسجام اصولگراها بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی احزاب اصولگرا خط ولایت و رهبری است

الگوی احزاب اصولگرا خط ولایت و رهبری است