مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-29بين الملل

تئوری جدید روزنامه نگاران آمریکایی از انفجارهای نورداستریم


دو روزنامه نگار آمریکایی می گویند که محققان، کارشناسان و رسانه های غربی میزان مواد منفجره مورد استفاده برای انفجار خط لوله های گاز نورد استریم را بیش از حد تخمین زده و محل دقیق انفجارها را نادرست اعلام کردند.

- دو روزنامه نگار آمریکایی می گویند که محققان، کارشناسان و رسانه های غربی میزان مواد منفجره مورد استفاده برای انفجار خط لوله های گاز نورد استریم را بیش از حد تخمین زده و محل دقیق انفجارها را نادرست اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، خط لوله های ساخته شده برای انتقال گاز طبیعی روسیه به آلمان در سپتامبر 2022 هدف حمله قرار گرفتند.

این روزنامه نگاران با استناد به فیلمی از زیر آب که اریک اندرسون، مهندس سوئدی ای منتشر کرد که تحقیقات در محل انفجار را رهبری می کرد و همچنین صحبت چندین متخصص گفتند که تصاویر نشان می دهد بیشتر تخریب های مشاهده شده در این خط لوله ها نتیجه خود انفجارها نیست، بلکه حاصل خروج سریع فشار بسیار بالاست.

اظهارات این دو روزنامه نگار آمریکایی به نام های مکس بلومنتال و وایت رید، روز سه شنبه در مقاله ای که در وب سایت گری زون (The Grayzone) منتشر شد.

اولین تصاویر در دسترس عموم از خط لوله های نورد استریم پس از حمله سپتامبر 2022، از سوی شرکت نروژیBlueye Robotics که پهپادهای زیر آبی تولید می کند، گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئوری جدید روزنامه نگاران آمریکایی از انفجارهای نورداستریم

تئوری جدید روزنامه نگاران آمریکایی از انفجارهای نورداستریم