مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-13سياسي

از هیئات مذهبی می خواهیم سیره شهدا را ترویج کنند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:ما به عنوان رزمندگان اسلام خود را مکلف به ترویج سیره شهدا می دانیم و از هیئات مذهبی می خواهیم سیره شهدا را ترویج کنند.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:ما به عنوان رزمندگان اسلام خود را مکلف به ترویج سیره شهدا می دانیم و از هیئات مذهبی می خواهیم سیره شهدا را ترویج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید کوشکی جهرمی در گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز که با حضور پیرغلامان، مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی شیراز با حضور ویژه سفیر حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: اینجا به عنوان موزه دفاع مقدس، خانه پیوستگان به اباعبدالله، شهدا است؛ کسانی که تمام هستی خود را همچون ارباب خود دادند تا این سرزمین پربرکت و اسلام و ایران عزیز، مظهر تمدن شیعیان ابی عبدالله باقی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس تأکید کرد: قدر پرچمداری اباعبدالله را بدانیم چون خیلی ها آرزوی حضور در چنین محافل و مجالسی و پرچمداری اباعبداالله و همنشینی کنار شهدای گمنام را دارند.

اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در جوار روحانیون اشاره کردند که تمام دشمنی نظام سلطه علیه مردم ایران اسلامی به این خاطر است که پرچم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هیئات مذهبی می خواهیم سیره شهدا را ترویج کنند

از هیئات مذهبی می خواهیم سیره شهدا را ترویج کنند