مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-11سياسي

مجمع مجالس آسیایی روابط میان مجالس را توسعه دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته دائمی برنامه و بودجه مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز (سه شنبه، - رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رؤسای هیأت های پارلمانی مجمع مجالس آسیایی گفت: مجمع مجالس آسیایی ساختار خود را تقویت و روابط میان مجالس را توسعه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته دائمی برنامه و بودجه مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز (سه شنبه، 20 تیر ماه 1402) در هتل آزادی تهران برگزار شد با رؤسای هیأت های پارلمانی حاضر در این نشست دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای رؤسای هیأت های پارلمانی در رسیدن به اهدافی که در کمیته ها تعیین شده است قرن پیش رو را قرن آسیا معرفی و تأکید کرد: مجمع مجالس آسیایی(APA) باید با این نگاه نسبت به آینده گام برداشته و برنامه ریزی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت که با توجه به تحولات بین المللی ضرورت دارد مجموعه APA ساختار خود را همواره تقویت و به روز کرده و روابط میان مجالس آسیایی را توسعه دهد.

علی احمد فیصل نایب رییس مجلس فلسطین در این دیدار با تأکید بر ضرورت همگرایی در موضوع فلسطین، خواستار محکوم کردن جنایات رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مجالس آسیایی روابط میان مجالس را توسعه دهد

مجمع مجالس آسیایی روابط میان مجالس را توسعه دهد