مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-04اجتماعي

1000 کودک در گناوه خدمات دندانپزشکی دریافت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: طرح وارنیش تراپی فلوراید از ابتدای تیر ماه در شهرستان گناوه آغاز شد که تا کنون بیش از هزار کودک این خدمت را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصمت حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به میزان بالای مشکلات دندانی در بین دانش آموزان طرح وارنیش تراپی فلوراید هم زمان با سراسر استان از ابتدای تیر ماه در شهرستان گناوه آغاز شده که تا امروز بیش از هزار کودک این خدمت را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: مرحله اول طرح وارنیش فلوراید تراپی از ابتدای تیر ماه برای کودکان سه سال تا 6 سال و دانش آموزان ابتدایی آغاز شده است.

وی افزود: در این برنامه فلوراید به صورت وارنیش به روی دندان ها قرار داده می شود و باعث افزایش استحکام دندان ها و کمک به پیشگیری از پوسیدگی دندان می شود.

وی در خصوص مراقبت های بهداشتی دانش آموزان بیان کرد: وارنیش تراپی از برنامه های مؤثر در پیشگیری از پوسیدگی دندان است، خدمات این طرح به صورت رایگان در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت برای 6 هزار و 300 کودک سه تا 6 سال و 13 هزار دانش آموز ابتدایی تا پایان شهریور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 کودک در گناوه خدمات دندانپزشکی دریافت کردند

1000 کودک در گناوه خدمات دندانپزشکی دریافت کردند