مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-01اقتصادي

دولت نباید مستقیم در بازار رقابتی دخالت کند/ انحصارزدایی می کنیم


دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخت و بازار را تبدیل به بازار رقابتی کامل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس علی آبادی امروز شنبه در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: طی چهار دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای شکوهمندی نصیب کشور شده است اگرچه ناکامی ها و نواقصی نیز وجود داشته است.

وزیر صمت با اشاره به نامگذاری سال ها در یک دهه اخیر با شعارهای اقتصادی از سوی رهبری، افزود: رهبری بر ایجاد اعتماد برای بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری و کارآفرینی تاکید داشتند و در این مسیر باید تلاش کرد تا بازار کشور تبدیل به یک بازار رقابتی کامل شود، هرچند تحقق آن و رفع انحصار در همه عرصه ها با سرعت بالا بسیار سخت خواهد بود.

وی ادا مه داد: دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخته و بازار را تبدیل به یک بازار رقابتی کامل کرد.

علی آبادی با بیان اینکه این وزارتخانه به محیط زیست و توسعه پایدار متعهد است و این ها شعار نیست، گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم گری خواهد بود و در این راستا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نباید مستقیم در بازار رقابتی دخالت کند/ انحصارزدایی می کنیم

دولت نباید مستقیم در بازار رقابتی دخالت کند/ انحصارزدایی می کنیم