مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-18اقتصادي

تسهیلات به واحدهای نیمه فعال تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در راستای تقویت اشتغال و کارآفرینی تسهیلات بانکی به واحدهای نیمه فعال تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی عصر سه شنبه به منظور بررسی وضعیت اشتغال و در راستای نهضت احیای واحدهای نیمه تعطیل از یک واحد نیمه فعال در شهرستان نظرآباد بازدید و زمینه های حمایت و تقویت از این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار شد: در راستای حمایت از مجموعه های تولیدی و اشتغالزایی به ویژه واحدهای کوچک و خرد و همچنین تقویت اشتغال و کارآفرینی، تخصیص اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه از سویی و همچنین اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه نیز از سوی دیگر فرصت هایی است تا بتوانیم نسبت به راه اندازی رونق و تقویت و حمایت واحدهای تولیدی خرد و همچنین تقویت اشتغال و احیای واحدهای کارگاهی نیمه فعال اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات فردی 150 میلیون تومان با بازپرداخت 7 ساله و سقف تسهیلات کارفرمایی 4 میلیارد تومان به ازای به کارگیری تعداد افراد متناسب با سقف تسهیلات است.

وی ادامه داد: این تسهیلات شامل تمامی صنوف و شرکت ها بوده که به ازای توانمند سازی و اشتغال اعطا شده و این مبلغ برای شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات به واحدهای نیمه فعال تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد

تسهیلات به واحدهای نیمه فعال تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد