مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-01بين الملل

چرا تحریم ها علیه طالبان کارساز نیست


«قانون تحریم های طالبان که اخیرا توسط یکی از سناتورهای جمهوری خواه معرفی شد می تواند تحریم های سخت تری را علیه طالبان وضع کند اما مسئله کلیدی اینجاست که آمریکایی ها با اعمال تحریم ها علیه کشورها و دولت هایی نظیر طالبان نه تنها به اهداف خود نمی رسند، - قانون تحریم های طالبان که اخیرا توسط یکی از سناتورهای جمهوری خواه معرفی شد می تواند تحریم های سخت تری را علیه طالبان وضع کند اما مسئله کلیدی اینجاست که آمریکایی ها با اعمال تحریم ها علیه کشورها و دولت هایی نظیر طالبان نه تنها به اهداف خود نمی رسند، بلکه خودشان هم متضرر شده و با این تحریم های اقتصادی به مردمان افغان هم آسیب هایی رسانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وسمه سادات، وکیل مستقر در واشنگتن در تحلیلی برای نشریه فارن پالسی نوشت: ماه گذشته میلادی چندین سناتور جمهوری خواه لایحه ای را معرفی کردند و خواستار اعمال تحریم های سخت تر علیه طالبان شدند.

قانون تحریم های طالبان که پیشتر توسط سناتور جیم ریش معرفی شد، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا را ملزم می کند تا تحریم هایی را به دلیل فعالیت های تروریستی، قاچاق مواد و سوءاستفاده از حقوق بشر علیه طالبان اعمال کند.

اگرچه این لایحه به طور صحیح نواقض حقوق بشری غیر قابل انکار طالبان را برجسته می کند، اما کاملا از مسیر خود منحرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تحریم ها علیه طالبان کارساز نیست

چرا تحریم ها علیه طالبان کارساز نیست