مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-19اجتماعي

نهادهای حمایتی، پیشگامان حوزه رفاه اجتماعی و توسعه انسانی هستند


استاندار آذربایجان شرقی ساختارهایی مانند بهزیستی، بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت به همراه کمیته امداد، را پیشگامان حوزه رفاه اجتماعی، توسعه انسانی و ارتقای شاخص های آن دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی ساختارهایی مانند بهزیستی، بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت به همراه کمیته امداد، را پیشگامان حوزه رفاه اجتماعی، توسعه انسانی و ارتقای شاخص های آن دانست.

عابدین خرّم در دیدار مدیران بهزیستی، تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: تلاش های کارکنان بهزیستی، تامین اجتماعی و سایر نهادهای اجتماعی باید با نگاه تکلیف شرعی، نوع دوستی و در چارچوب خدمت به مردم تلقی شود.

وی، گسترش عدالت اجتماعی، تامین و بسط رفاه عمومی و ارتقای کیفیت زندگی مردم را از اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی و عمومی دانست و گفت: بهداشت جسمانی و روانی که در حوزه فعالیت نهادهای خدمات رسان اجتماعی است، زمینه توسعه یافتگی کشور و ایجاد عدالت اجتماعی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: در توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای شاخص های سلامت، در خدمات دهی به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی، عزت نفس و کرامت مردم حتماً باید حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای حمایتی، پیشگامان حوزه رفاه اجتماعی و توسعه انسانی هستند

نهادهای حمایتی، پیشگامان حوزه رفاه اجتماعی و توسعه انسانی هستند