مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-23اقتصادي

خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه به بهره برداری رسید


معاون مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از به بهره برداری رسیدن خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از به بهره برداری رسیدن خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه خبر داد.

علیرضا شکوهیان، در حاشیه این مراسم که جمعه دوم تیرماه در تربت حیدریه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تقویت جریان انتقال گاز در شمال شرق کشور جریان گاز 50 هزار خانوار در مناطق جنوبی خراسان رضوی پایدار می شود.

وی با بیان اینکه پروژه خط لوله انتقال گاز 30 اینچ به دلیل ضرورت تقویت منطقه جنوب خراسان رضوی شهرستان های تربت حیدریه، بردسکن، کاشمر و خلیل آباد اجرا شده است، اظهار کرد: این پروژه به طول 65 کیلومتر و قطر 30 اینچ با سرمایه گذاری 43 میلیون دلاری به بهره برداری رسید.

معاون مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بیان کرد: با اجرای خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه نیروگاه تولید برق راشد و کارخانه فولاد تربت حیدریه تأمین انرژی پایدار می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه با هدف پایداری، انعطاف پذیری، تقویت و توسعه گازرسانی به منطقه، گازرسانی به کارخانه فولاد و نیروگاه سیکل ترکیبی برق راشد، تقویت فشار گاز شهرهای منطقه، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه به بهره برداری رسید

خط لوله انتقال گاز از دیزباد به تربت حیدریه به بهره برداری رسید