مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-24بين الملل

ورود اولین کاروان کمک های سازمان ملل به ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دولت سوریه


منابع خبری از ورود نخستین کاروان حامل کمک های بشردوستانه سازمان ملل به استان ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دولت سوریه خبر دادند.

- منابع خبری از ورود نخستین کاروان حامل کمک های بشردوستانه سازمان ملل به استان ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دولت سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم در این باره اعلام کرد که از زمان وقوع زلزله ویرانگر فوریه این نخستین کاروان حامل کمک های بشردوستانه سازمان ملل است که از طریق اراضی تحت کنترل دمشق وارد ادلب می شود؛ استانی که تحت کنترل شبه نظامیان مخالف است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد نیز در این باره اعلام کرد که یک کاروان حامل کمک های بشردوستانه از حلب به شمال غرب سوریه منتقل شد.

طبق این گزارش، 10 کامیون حامل کمک های برنامه جهانی غذا از شهر سراقب، که تحت کنترل دولت سوریه در حومه جنوبی ادلب است وارد شهر النیرب شده و سپس به سمت مراکز نگهداری کمک ها در نزدیکی مرز ترکیه حرکت کردند.

طبق قطعنامه شورای امنیت، کمک های بشردوستانه سازمان ملل تا پیش از این از طریق گذرگاه مرزی باب الهوی در مرز ترکیه و سوریه به مناطق تحت کنترل گروه تروریستی هیئت تحریر الشام در شمال غرب سوریه منتقل می شد و این گروه حاضر به پذیرش این کمک ها و انتقال آن به ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دمشق نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین کاروان کمک های سازمان ملل به ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دولت سوریه

ورود اولین کاروان کمک های سازمان ملل به ادلب از طریق مناطق تحت کنترل دولت سوریه