مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-04اقتصادي

ادامه روند کاهشی تورم/ کاهش زندانیان چک برگشتی


رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم طی ماه های گذشته که ادامه دار هم خواهد بود، گفت: برای رفع بی انضباطی ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری و کمک قوه قضاییه هستیم.

- رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم طی ماه های گذشته که ادامه دار هم خواهد بود، گفت: برای رفع بی انضباطی ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری و کمک قوه قضاییه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا فرزین در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) که امروز با حضور رییس قوه قضاییه در بانک مرکزی برگزار شد گفت: خوشبختانه با اجرای این سامانه مهم که با همکاری بانک مرکزی و قوه قضاییه عملیاتی شده است دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و هدف اصلی آن هم تسهیل امور برای عموم مردم است.

رییس کل بانک مرکزی در ادامه به راه اندازی سامانه های مختلف در بانک مرکزی برای حل شدن مشکلات مردم در آینده نزدیک اشاره کرد و ضمن تاکید بر اجرای دقیق قانون جدید چک با همراهی مجلس و قوه قضاییه گفت: امروز خوشبختانه با اجرای این قانون تعداد زندانیان چک برگشتی به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است، به گونه ای که این تعداد از روزانه 10 نفر در سال 1396 به یک نفر در هر دو روز در سال 1401 و یک نفر در هر سه روز در سال 1402 کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند کاهشی تورم/ کاهش زندانیان چک برگشتی

ادامه روند کاهشی تورم/ کاهش زندانیان چک برگشتی