مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-11بين الملل

گزارش اولیه سازمان ملل از وضعیت فاجعه بار اردوگاه جنین پس از عملیات صهیونیست ها


طبق ارزیابی های اولیه نهادهای بشردوستانه سازمان ملل از وضعیت اردوگاه جنین پس از عملیات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی، این اردوگاه بدون آب بوده و تعداد زیادی از خانه ها در آن تخریب شده و دستکم 40 خانواده آواره هستند.

- طبق ارزیابی های اولیه نهادهای بشردوستانه سازمان ملل از وضعیت اردوگاه جنین پس از عملیات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی، این اردوگاه بدون آب بوده و تعداد زیادی از خانه ها در آن تخریب شده و دستکم 40 خانواده آواره هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اظهار کرد: ارزیابی اولیه نهادهای بشردوستانه سازمان حاکی از این است که اردوگاه جنین در کرانه باختری که هفته گذشته شاهد عملیات نظامی خونین رژیم صهیونیستی بود، هنوز تقریبا آب ندارد و این شرایط نیازمند اجرای راه حل های موقتی چون انتقال آب با تانکر است.

دوجاریک در ادامه گفت: 64 واحد مسکونی در اردوگاه جنین به دلیل عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین تخریب شدند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: خسارات وارده به اردوگاه غیرقابل جبران هستند و دستکم 40 خانواده هنوز بیرون اردوگاه آواره هستند.

چند روز قبل یک هیئت دیپلمات شامل بیش از 30 سفیر و نماینده کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای غربی اواخر هفته گذشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اولیه سازمان ملل از وضعیت فاجعه بار اردوگاه جنین پس از عملیات صهیونیست ها

گزارش اولیه سازمان ملل از وضعیت فاجعه بار اردوگاه جنین پس از عملیات صهیونیست ها