مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-16پزشكي

تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت سالمندان


رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت با رویکرد سلامت در دوران سالمندی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،نخستین نشست هم افزایی فرهنگی در حوزه ارتقای سلامت ملی با تمرکز ویژه بر سلامت سالمندی با حضور حمید حمزه زاده، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیران فرهنگی این واحد و فرشید رضایی، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و هیأت همراه در سازمان دانشجویان این واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد.

   فرشید رضایی،مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت  در این نشست، ضمن خرسندی به سبب آغاز همکاری در حوزه سلامت به ویژه سلامت سالمندان، بیان کرد: با توجه به ظرفیت مطلوب جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، امکان همکاری برای تربیت سفیران سلامت دانشجویی در این حوزه از سلامت دیده می شود.

  در ادامه، حمید حمزه زاده، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی این مشارکت بین سازمانی در موضوع سلامت سالمندی را امیدبخش دانست و بر ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک برای بررسی دقیق تر ابعاد همکاری، تأکید کرد.

 حمید حمزه زاده با استقبال از فعالیت مشترک فی مابین، به پیشینه علمی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه سلامت سالمندی اشاره کرد و به تشریح برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت سالمندان

تشکیل شبکه پایش، پیشگیری و ارتقای سلامت سالمندان