مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-04اجتماعي

توزیع 400 هزار پرچم در مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر


مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، - مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی 10 کیلومتری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا صیادی، در آستانه فرا رسیدن عید غدیر، از آمادگی پایتخت برای برگزاری مهمانی 10 کیلومتری در محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی خبر داد و افزود: در غدیر امسال شاهد اجرای یک طرح ویژه نورپردازی و آذین بندی میدان های انقلاب و فردوسی، نورآرایی ویژه میدان ولیعصر (عج) و مسیر خیابان انقلاب خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، نصب و جانمایی المان های نوری و جشن نور در طول مسیر، همچنین نورافشانی در 87 نقطه از فضای شهری و اجرای 8 ویدئو مپینگ تکمیل کننده بخش نورآرایی و نورباران تهران در شب عید است.

صیادی، اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم در سطح فضای شهری پایتخت را از دیگر برنامه های سازمان برای جشن عید غدیر اعلام کرد و افزود: در همین راستا نصب بیش از 20 هزار پرچم بزرگراهی و محله ای علی ولی الله شهر را به نام حضرت علی (ع) متبرک خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 هزار پرچم در مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر

توزیع 400 هزار پرچم در مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر