مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-26اقتصادي

کدام مصوبات سفر دور اول دولت به کهگیلویه و بویراحمد اجرایی نشد؟


سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 95 درصد مصوبات حوزه عمرانی سفر اول دولت به استان اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عیسی شهامت با بیان اینکه سفر دور اول دولت به کهگیلویه و بویراحمد 172 مصوبه در حوزه عمرانی داشت، گفت: 95 درصد مصوبات دور اول یا اجرایی شدند و یا در حال پیگیری برای اجرا هستند.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود 6 یا 7 مورد از مصوبات دور اول اجرایی نشدند که از جمله آن می توان به کارخانه آرد و نشاسته یاسوج که سازمان اقتصادی کوثر متولی آن است اشاره کرد.

وی بیان کرد: سازمان اقتصادی کوثر باید 60 میلیارد تومان به این پروژه تزریق می کرد اما سازمان وارد ماهیت اجرایی این پروژه نشد و قصدی هم برای انجام این پروژه ندارد.

زمینی مرکز شهر یاسوج هم دیگر پروژه سازمان بود که انجام نشد.

این مسئول عنوان کرد: ساخت بیمارستان در دهدشت دیگر مصوبه سفر رییس جمهور بود و مبلغ 300 میلیارد تومان هم برای این مصوبه در نظر گرفته شود اما به دلیل اختلاف میان وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی اجرایی نشد و اخیرا در سفر مدیرعامل تامین اجتماعی این اختلاف رفع شد و با احداث بیمارستان در این منطقه موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مصوبات سفر دور اول دولت به کهگیلویه و بویراحمد اجرایی نشد؟

کدام مصوبات سفر دور اول دولت به کهگیلویه و بویراحمد اجرایی نشد؟