مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-29ورزشي

نصب تابلوی اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بعد از چندین سال بلاتکلیفی


باشگاه کاوه مسجدسلیمان که از آن به عنوان اولین باشگاه کارگری خاورمیانه یاد می شود و به دلیل بی توجهی در آستانه تخریب قرار دارد، بعد از سال ها صاحب سَردر شد.

- ایسنا/خوزستان باشگاه کاوه مسجدسلیمان که از آن به عنوان اولین باشگاه کارگری خاورمیانه یاد می شود و به دلیل بی توجهی در آستانه تخریب قرار دارد، بعد از سال ها صاحب سَردر شد.

30 خردادماه 1402 گزارشی تحت عنوان دردنامه اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بر خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

گزارشی که در نهایت گویا منجر به برداشتن اولین قدم از سوی مسئولان شهر مسجدسلیمان در جهت بها و توجه به این مجموعه ورزشی فرهنگی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اقدامی از سوی اداره میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان تابلوی ورزشگاه کاوه پس از سال ها مجدداً نصب شد.

باشگاه کاوه در سال 1307 و در دوران اکتشاف نفت در منطقه بازار چشمه علی شهر مسجدسلیمان برای رفاه حال پرسنل و کارگران شرکت نفت در فضایی به مساحت 15 هزار مترمربع احداث شد تا پرسنل شرکت نفت اوقات فراغت خود را در این مکان سپری می کردند.

بعدها این مجموعه فرهنگی ورزشی در اوایل دهه 50 در اختیار ارتش قرار گرفت و به گفته مدیر پایگاه منظر فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان و مردم منطقه، مالک آن در مقطعی قصد تخربب و حتی راه اندازی کارگاه تیرچه و بلوک را در این مجموعه داشت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بعد از چندین سال بلاتکلیفی

نصب تابلوی اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بعد از چندین سال بلاتکلیفی