مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-05سياسي

اعتبارات بلاعوض برای بازسازی روستای «بارده» تامین می شود


شهرکرد_رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بخشی از اعتبارات بلاعوض برای بازسازی روستای بارده ابلاغ نشده بود که از منابع داخلی بنیاد مسکن تأمین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از روستاهای مختلف این استان بازدید به عمل آمد و اصلی ترین هدف سفر بازدید از روستای بارده بود.

وی افزود: بخشی از روستای بارده سال گذشته تحت تأثیر سیل تخریب شد، از روند بازسازی بازدید به عمل آمد که عملکرد خوب بود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات بلاعوض برای بازسازی روستای بارده ابلاغ نشده بود که هماهنگی های لازم به عمل آمد تا از منابع داخلی بنیاد مسکن تأمین شود تا واحدهای تخریب شده قبل از فصل سرما به بهره برداری برسد.

نیکزاد عنوان کرد: از محل صندوق مهر نیز قرار شد 50 میلیون تومان وام ارزان قیمت در اختیار سیل زدگان قرار بگیرد که بتوانند واحدهای تخریبی را تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از معابر روستای بارده آسفالت و بخشی دیگر زیرسازی شده است که هماهنگی های لازم برای آسفالت این معابر باقی مانده به عمل آمد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه پُل های آسیب دیده بارده نیز در حال مرمت و اجرا هستند، اضافه کرد: روند اجرای پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات بلاعوض برای بازسازی روستای «بارده» تامین می شود

اعتبارات بلاعوض برای بازسازی روستای «بارده» تامین می شود