مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-05بين الملل

جِنین، برگی دیگر از دفتر بی پایان شکست های نتانیاهو


رژیم صهیونیستی که سال هاست برای فرار از مشکلات داخلی خود به جنگ و درگیری با مقاومت روی می آورد، تنها موجب تداوم چرخه ناامنی برای این رژیم شده و تل آویو بعد از هر یورشی با تبعات سیاسی و رسانه ای سنگینی مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یورش اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی جِنین در بامداد دوشنبه (سوم جولای) این نظریه را ثابت کرد که تل آویو برای فرار از ناامنی های گسترده، مقابله با قدرت روبه رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی های ادعایی خود، چاره ای بهتر از جنگ ندارد.

فرار رژیم صهیونیستی از جنگ به سوی جنگ، ماه هاست که به راهبرد کابینه بنیامین نتانیاهو تبدیل شده؛ کابینه ای که با بحران زاده شد و در ادامه تنها کارکردش بحران آفرینی بود.

انتقال تل آویو از درگیری داخلی به سوی تهدیدات خارجی نشان می دهد که رژیم اشغالگر روی مدار ناامنی قرار گرفته و توان بازگشت به نقطه ی ثبات جزیی را هم ندارد.

نتانیاهو و دومینوی شکست بحران اعتراضات داخلی در سرزمین های اشغالی که از بیست و ششمین هفته خود هم گذشت، ثابت کرد که نتانیاهو، نخست وزیر خسته ی تل آویو برای حفظ قدرت، راهی جز جنگ با همه در پیش نداشته است.

طبق آخرین گزارش ها از رسانه های صهیونیستی، چالش بالقوه نتانیاهو از ابتدای نخست وزیری تاکنون، کنترل کابینه و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جِنین، برگی دیگر از دفتر بی پایان شکست های نتانیاهو

جِنین، برگی دیگر از دفتر بی پایان شکست های نتانیاهو