مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-24سياسي

ورود دستگاه قضایی به موضوع آب در استان سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از ورود دستگاه قضاء به مقوله کم آبی در استان خبر داد و گفت: دادگستری آماده همکاری با ارگان های ذی ربط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دادگستری سمنان ضمن اشاره به کم آبی به مثابه مهمترین دغدغه استان ابراز کرد: دستگاه قضایی به مقوله آب ورود کرده است.

وی با بیان اینکه دادگستری آماده همکاری با همه ارگان های ذی ربط در موضوع آب است، تاکید کرد: دغدغه آب و جمعیت، زنگ های مخاطره را برای استان به صدا درآورده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: قوه قضاییه در این خصوص همکاری و پیگیری لازم را خواهد داشت تا این بحران و تهدید را فرصتی برای خدمت به مردم تبدیل کنیم.

عبدالهی همچنین گفت: بر این باوریم که کاهش جرایم خشن در استان سمنان، صرفاً با تلاش حوزه قضایی شکل نگرفته و این امر بواسطه همکاری و هماهنگی میان بخش های مختلف است.

وی ضمن بیان اینکه با تعاملات و همکاری های انجام شده، در موضوع مبارزه با جرایم، توفیقات خوبی حاصل شده است، گفت: در استان سمنان در بحث جرایم خشن با دو درصد کاهش مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به موضوع آب در استان سمنان

ورود دستگاه قضایی به موضوع آب در استان سمنان