مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:202023-06-28سياسي

حماسه های 5 مرداد نشان از صدق حضور مردم اراک در دفاع مقدس است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حماسه های 5 مرداد نشان از صدق حضور مردم اراک در دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسب های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، اظهار داشت: ایام پنجم مرداد فرصتی مناسب برای تبیین نقش مردم اراک و روایت حماسه های پنجم مرداد است و تبیین حماسه های پنجم مرداد نشان دهنده صدق حضور مردم اراک در دفاع مقدس است که باید به خوبی تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: نامگذاری روز پنجم مرداد ماه به عنوان روز ایثار و مقاومت مردم اراک در دستور کار است و دعوتنامه ها و پیگیری هایی برای نامگذاری این روز در تقویم جمهوری اسلامی انجام شده است.

کریمی اضافه کرد: 207 شهید والامقام اراک در روز پنجم مرداد ماه در سه عملیات رمضان، مرصاد و بمباران صنایع این شهرستان در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیده اند.

20 هزار پیشکسوت و ایثارگر دوران دفاع مقدس در استان مرکزی امسال تقدیر می شوند وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: هرساله یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در کشور تجلیل می شود که سهمیه استان امسال در این حوزه تجلیل از 20 هزار نفر از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه های 5 مرداد نشان از صدق حضور مردم اراک در دفاع مقدس است

حماسه های 5 مرداد نشان از صدق حضور مردم اراک در دفاع مقدس است