مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-06سياسي

مطلب ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل


ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی (نورنیوز): گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل بخشی از ثمره یک جنگ ترکیبی تمام عیار و چندلایه است که در پاییز گذشته علیه ملت ایران رقم خورد و عاملان آن امروز در پی چیدن میوه های آن از رهگذر این نمایش نخ نما و تکراری هستند.

- ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی (نورنیوز): گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل بخشی از ثمره یک جنگ ترکیبی تمام عیار و چندلایه است که در پاییز گذشته علیه ملت ایران رقم خورد و عاملان آن امروز در پی چیدن میوه های آن از رهگذر این نمایش نخ نما و تکراری هستند.

ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی (نورنیوز) درباره جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل نوشت:  کمیته خودخوانده حقیقت یاب بین المللی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازاولیه خود درباره آنچه سرکوب اعتراضات سراسری ایران خوانده بود را در مقر شورای حقوق بشر سازمان ملل مستقر در ژنو ارائه کرد.

ادعاهایی چون نقض گسترده حقوق بشر به خصوص درباره حقوق زنان و کودکان در ایران محور اصلی این گزارش است.

سارا حسین رییس هندی این کمیته، با ادعای سرکوب شدید معترضان، شکنجه در زندان ها، اجرای شتاب زده احکام سنگین برای بازداشت شدگان و آزار خانواده های قربانیان، خواهان توقف صدور و اجرای احکام اعدام در ایران شده است! جالب اینکه؛ وقتی در حاشیه این نشست، از او در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلب ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل

مطلب ارگان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل