موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-28سياسي

رونمایی از کتاب «هیولای اسب سوار» در حرم مطهر رضوی


آیین رونمایی، معرفی و جشن امضای کتاب «هیولای اسب سوار» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- مشهد ـ آیین رونمایی، معرفی و جشن امضای کتاب هیولای اسب سوار در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت سلام والمسلمین حسین میرزایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان آیین رونمایی کتاب هیولای اسب سوار که عصر امروز با حضور جمعی از علاقه مندان به کتاب و نویسندگان در محل رواق کتاب واقع در صحن قدس حرم رضوی برگزار شد، با بیان اینکه معجزه اسلام و یادگار پیامبر اکرم (ص) کتاب است، اظهار کرد: انسان هیچگاه از خواندن کتاب ضرر نمی کند و کتاب خواندن همیشه دانش انسان را افزایش می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: انس با کتاب همواره مسرت بخش و شادی آفرین است و کتاب همیشه رشد و بالندگی را به مخاطب خود هدیه می کند.

وی با اشاره به نحوه نگارش کتاب هیولای اسب سوار اظهار کرد: نویسنده این کتاب مطالب آن را به زبانی ساده و روان و در قالب یک رمان جذاب و خواندنی بیان کرده است.

میرزایی افزود: این کتاب با موضوع عید غدیر که یکی از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی و با موضوع ولایت به نگارش در آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در کتاب هیولای اسب سوار از چهار زاویه و از چهار بعد به ماجرای غدیر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «هیولای اسب سوار» در حرم مطهر رضوی

رونمایی از کتاب «هیولای اسب سوار» در حرم مطهر رضوی