مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-30سياسي

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، - امام جمعه موقت تهران گفت: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست و منافع همه انسان ها را تأمین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: خداوند متعال در آیه 36 از سوره مبارکه اسرا به صراحت خطاب به همه ما اعلام می کند که رفتار و برنامه ها و قضاوت های شما در زندگی تان و در ارتباط با دیگران باید مبتنی بر آگاهی و علم باشد.

وی افزود: گفته شده از آنچه نمی دانید پیروی نکنید، به آن ترتیب اثر ندهید، درباره آن قضاوت نکنید و جای دیگری آن را نقل نکنید.

زیرا مورد سوال قرار خواهید گرفت هم از آنچه شنیده اید، هم نسبت به آنچه دیده اید و هم آنچه درباره او اندیشیده و قضاوت کرده اید.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: اگر به این توصیه عمل کنیم که در واقع یک نمونه از زیست مسئولانه است، خواهید دید که بازار شیطان، بازار تهمت ها با شایعات، بازار اختلافات کساد شده و دست شیطان بسته می شود و روی او سیاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست

حاج علی اکبری: زیست مسئولانه تأمین کننده خوشبختی انسان هاست