مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-07سياسي

بیعت مجدد قمی ها با امام زمان (عج) در روز عید غدیر


ده ها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در سالروز عید بزرگ غدیر خم با برپایی کاروان شادی و حرکت به سمت مسجد مقدس جمکران با امام زمان(عج) در این روز با فضیلت تجدید بیعت کردند.

- قم- ده ها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در سالروز عید بزرگ غدیر خم با برپایی کاروان شادی و حرکت به سمت مسجد مقدس جمکران با امام زمان(عج) در این روز با فضیلت تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در سالروز اعلام ولایت مولای متقیان، اولین امام شیعیان امیرالمومنین علی علیه السلام از سوی پیامبر اسلام در غدیر خم، کاروان بزرگ شادی مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) به سمت مسجد مقدس جمکران، این بزرگترین میعادگاه منتظران ظهور حرکت کردند.

راهپیمایان قمی در عید بزرگ غدیر در حالی که در دستانشان پرچم های علی ولی الله (ع) و لبیک یا مهدی (عج) در رنگ های مختلف داشتند؛ حرکت خود را از ساعت 17:30 از ابتدای بلوار پیامبر اعظم آغاز کردند.

مسیر 7 کیلومتر بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران امروز شاهد قدم های ده ها هزار نفر از قمی هایی بود که در روز بزرگترین عید شیعیان و امت اسلام به این بلوار معنوی آمده بودند تا شادی خود را از انتخاب مولی الموحدین امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی رسول الله (ص) ابراز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیعت مجدد قمی ها با امام زمان (عج) در روز عید غدیر

بیعت مجدد قمی ها با امام زمان (عج) در روز عید غدیر