مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-07سياسي

غدیر تمام شدنی نیست


غدیر تمام نشده و تمام شدنی نیست و صاحب غدیر امام زمان است و این عید تا اتصال به فرج مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: غدیر تمام نشده و تمام شدنی نیست و صاحب غدیر امام زمان است و این عید تا اتصال به فرج مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره که یک دوره امام شناسی است و زیارت غدیریه که یک دوره امیرالمومنین شناسی است و هر دو از یادگارهای نورانی حضرت امام هادی (ع) برای ماست، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) وارث علم پیامبران، مولا و سرور مومنان و صراط مستقیم و نبا عظیم است.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) در حالی به خدا ایمان آورد که همه مشرک بودند و حق را پذیرفت که همه تکذیب می کردند، ادامه داد: حضرت امیرالمومنین (ع) رهبر مومنان، امام با تقوایان و مقتدای سفیدرویان است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه حضرت علی (ع) برادر، وصی، و وارث علم پیامبر و امین او در شرع و شرعیت و جانشین پیامبر بر امت پیامبر است، افزود: قرآن به ولایت امیرالمومنین شهادت داده و پیامبر نیز از امتش پیمان گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدام، سکوت و فریاد امیرالمومنین (ع) به خاطر رضای خدا و پیامبر بود، گفت: اگر حضرت ابراهیم به دستور خدا مامور شد فرزندش اسماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر تمام شدنی نیست

غدیر تمام شدنی نیست