مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-22سياسي

مردم ایران جواب کمپین «سیاه نپوشید» ضدانقلاب را دادند+عکس


رسانه های ضدانقلاب و سلبریتی های ضددین، پیش از آغاز ماه محرم با راه انداختن کمپین هایی تلاش کردند تا مانع رونق محرم امسال شوند اما مردم ایران اسلامی از همان روز نخست محرم، - هیأت عبدالله بن الحسن با مداحی حنیف طاهری جمعیت در شهرستان ها هم مثال زدنی است در شهرستان های هم وضعیت به همین صورت است.

هیأت فداییان حسین(ع) اصفهان با مداحی سیدرضا نریمانی، هیأت یا فاطمهالزهرا(س) بابل با مداحی محمدرضا بذری و هیأت صاحب العصر(عج) اراک با مداحی مسهود پیرایش و هیأت کربلا رفسنجان با مداحی مجتبی رمضانی و .

هم پر از جمعیت عاشقان حسینی است.

هیأت فداییان حسین(ع) در اصفهان با مداحی سیدرضا نریمانی جمعیتی که امسال در هیأت مهدی رسولی سابقه نداشت هیأت ثارالله زنجان با مداحی مهدی رسولی هم در شب های نخست محرم بر خلاف هرسال پر از جمعیت بوده است.

به گفته وحید تقوی از خادمان این هیأت بعد از این همه هزینه برای تمسخر و توهین به دستگاه اهل بیت(ع) امسال شاهد پرشورتر شدن هیأت ها هستیم.

هیأت ما (ثارالله زنجان) هیچ سالی شب دوم محرم این تعداد عزادار را به خود ندیده بود.

هیأت ثارالله زنجان با مداحی مهدی رسولی چشم انتظار شکوه عزاداران در تاسوعا و عاشورا باشید هیأت های عزاداری هرسال در شب های پایانی دهه اول محرم با شروع تعطیلات تاسوعا و عاشورا مملو از جمعیت می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران جواب کمپین «سیاه نپوشید» ضدانقلاب را دادند+عکس

مردم ایران جواب کمپین «سیاه نپوشید» ضدانقلاب را دادند+عکس