مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-16اقتصادي

به پرداخت ملت باز هم محبوب ترین برند پایانه های فروشگاهی شد


شرکت به پرداخت ملت با کسب اکثریت آرای مردمی در دهمین جشنواره «برند محبوب» به عنوان محبوب ترین برند مصرف کنندگان در بخش پایانه های فروشگاهی موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

- شرکت به پرداخت ملت با کسب اکثریت آرای مردمی در دهمین جشنواره برند محبوب به عنوان محبوب ترین برند مصرف کنندگان در بخش پایانه های فروشگاهی موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، شرکت به پرداخت ملت با کسب اکثریت آرای مردمی در دهمین جشنواره برند محبوب به عنوان محبوب ترین برند مصرف کنندگان در بخش پایانه های فروشگاهی موفق به دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، جشنواره برند محبوب که بر پایه نظرسنجی مردمی به انتخاب برندهای محبوب مصرف کنندگان از میان 1500 عنوان در بیش از 100 گروه کالا و خدمات می پردازد، دهمین دوره خود را از یکم اردیبهشت ماه امسال آغاز کرد و با ثبت آرای عموم تا 31 خردادماه ادامه یافت.

این جشنواره که توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می شود، بستری برای شناسایی و معرفی برندهای قابل اعتماد، خوشنام و معتبر از نگاه مصرف کنندگان مبتنی بر ویژگی های تأثیرگذار آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرداخت ملت باز هم محبوب ترین برند پایانه های فروشگاهی شد

به پرداخت ملت باز هم محبوب ترین برند پایانه های فروشگاهی شد