مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-13سياسي

تحقق رشد اقتصادی کشور با سرمایه گذاری میسر می شود


معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به وجود ظرفیت های خوب در منطقه آزاد ماکو گفت: تحقق رشد اقتصادی کشور و به تبع آن، در مناطق مختلف با سرمایه گذاری میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از 110 بسته سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو افزود: تحقق رشد اقتصادی مدنظر در کشور و به تبع آن، در مناطق مختلف به ویژه مناطق آزاد با سرمایه گذاری میسر می شود و برای رسیدن به این هدف هم، مزیت ها باید تبیین و شناسانده شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت سیزدهم در تعامل با کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه، آفریقایی و آمریکای لاتین، فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی و تبیین ایران به عنوان بهترین و سودآورترین مقصد سرمایه گذاری مهیا شده است.

معاون امور مجلس رییس جمهور ادامه داد: منطقه آزاد ماکو علاوه بر قرار گرفتن در یکی از بهترین کریدورهای تجاری، در لجستیک و کشاورزی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد و در حوزه معدن نیز قابلیت فرآوری و صادرات در این منطقه موجود است که باید روی همه آنها سرمایه گذاری کرد.

حسینی اظهار کرد: همچنین رفع مشکلات و کمبودهای 2 گمرک بازرگان و پلدشت در منطقه آزاد ماکو باید در دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد اقتصادی کشور با سرمایه گذاری میسر می شود

تحقق رشد اقتصادی کشور با سرمایه گذاری میسر می شود