مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:372023-07-10حوادث

اعزام نیروهای مقابله با موادشیمیایی به کارخانه یخ سازی کرمان


آتش نشانان از دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزمت نیروهای ویژه مقابله با موادشیمیایی و خطرناک با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمان به محل نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ سازی کرمان اعزام شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، طی اطلاع رسانی حادثه در کارخانه یخ سازی به سامانه 125 آتش نشانان از دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزمت(نیروهای ویژه مقابله با موادشیمیایی و خطرناک)  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمان  به سرعت در ساعت 5 و 20 دقیقخ صبح امروز 19 تیرماه، به محل نشت گاز آمونیاک در کارخانه  یخ سازی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی  اعزام شدند.

  ابراهیم بابایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان کرد: تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی ضمن کنترل اوضاع در حال رفع خطر در محل حادثه هستند.

  وی  از شهروندان خواست در محل حادثه تجمع نکنند و افزود: آمونیاک گازی بی رنگ، تند، اشک آور و خفه کننده است که علاوه بر قابلیت اشتعال و خاصیت خورندگی سبب تحریکات دستگاه تنفسی، پوست و چشم شده و با آسیب رساندن به شش ها در اثر مواجهه با حجم زیاد این گاز می تواند سبب مرگ شود.

گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای مقابله با موادشیمیایی به کارخانه یخ سازی کرمان

اعزام نیروهای مقابله با موادشیمیایی به کارخانه یخ سازی کرمان