مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:342023-07-12سياسي

چارچوب اصلی برنامه هفتم توسعه رشد فراگیر اقتصاد دانش بنیان است


به گفته رییس گروه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، تنها 30 درصد از احکام برنامه ششم توسعه محقق شده است.

  - ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس گروه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، تنها 30 درصد از احکام برنامه ششم توسعه محقق شده است.

  سعید محرابی پور در نشست تخصصی جایگاه علم و فناوری در تحقق برنامه های توسعه کشور و راهکارهای ارتقاء نقش و اثربخشی نظام علم و فناوری در برنامه هفتم که به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم انداز 20 ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که رویکردی مسئله محور دارد.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه هفتم توسعه به شکل جدی از شهریور 1401 آغاز شد، افزود: پس از تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه باتوجه به حجم بالای آن مجلس درخواست کرد که حجم آن کاهش پیدا کند و سپس به مجلس برود و مورد بررسی قرار گیرد.

رییس گروه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه اضافه کرد: برنامه ششم توسعه کشور برای سال 1396 تا 1400 تدوین شده بود، اما باتوجه به اینکه برنامه هفتم توسعه در سال 1400 و 1401 تدوین نشد، برای همین این برنامه تا شش ماهه ابتدایی سال 1402 هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب اصلی برنامه هفتم توسعه رشد فراگیر اقتصاد دانش بنیان است

چارچوب اصلی برنامه هفتم توسعه رشد فراگیر اقتصاد دانش بنیان است