مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:532023-07-12اجتماعي

ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان


مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان راه اندازی خانه های هلال را ضروری دانست و خدمات رسانی سریع را در مواقع بحران به عشایر مستلزم تامین زیرساخت های استفاده از بالگرد عنوان کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان راه اندازی خانه های هلال را ضروری دانست و خدمات رسانی سریع را در مواقع بحران به عشایر مستلزم تامین زیرساخت های استفاده از بالگرد عنوان کرد.

  ناصر احمدیوسفی امروز 21 تیرماه در نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نقش موثر هلال احمر را بعنوان یک سازمان مردم نهاد در همه حوادث و بحران ها قابل تقدیر دانست و گفت: هلال احمر همواره در خط مقدم با نگاه بشردوستانه بوده و خدمات پرسنل و داوطلبان در همه زمینه ها مفید واقع شده است.

وی یکی از ویژگی های هلال احمر را حضور به موقع در مناطق صعب العبور در زمان حوادث برای خدمات رسانی به جامعه هدف عنوان کرد.

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان استفاده از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی هلال احمر را مورد تاکید قرار داد و گفت: آمادگی داریم تا از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی هلال احمر در جهت بهره مندی جامعه عشایری جنوب کرمان استفاده کنیم .

وی راه اندازی خانه های هلال را به عنوان یک زیرساخت امدادی خواستار شد و افزود: راه اندازی خانه های هلال در مناطق عشایری جنوب کرمان می تواند بعنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان

ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان