مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-30سياسي

مسئولان استان سمنان به پرونده شهرداری آرادان ورود کنند


امام جمعه آرادان با یادآوری اینکه هشت کارمند شهرداری آرادان تعلیق شده اند اما این پرونده رسیدگی نشده و ضرر آن گریبان مردم را گرفته است، - گفت: رسیدگی به این پرونده باید تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری ها، بیان کرد: اقدامات خوبی در شهرداری آرادان و دهیاران شهرستان با همراهی شوراهای اسلامی صورت می گیرد، ابراز کرد: به خاطر مشکلاتی که چند سال قبل رخ داده هفت الی هشت نیروی شهرداری آرادان تعلیق شده اند لذا درخواست داریم از سازمان بازرسی که این پرونده بررسی شود.

وی افزود: در زمینه پرونده شهرداری آرادان برخی بیکار شدند و برخی نیز ناخودآگاه درگیر شدند در حالی که جرمی هم نداشتند و افراد متدینی نیز بودند لذا این یک معضلی است که ضرر آن را شهرداری آرادان می بیند که هشت نیروی خود را از دست داده و کارها به واسطه وسعت شهر به مشکل کمبود نیرو بر می خورد که درخواست داریم مسئولان به این امر ورود کنند تا پرونده اطاله دادرسی پیدا نکند.

جنایتکاری آمریکا در خاورمیانه امام جمعه آرادان همچنین به سالروز شهادت گروهی از مردم ایران در حادثه ایرباس اشاره کرد و گفت: ناوگان آمریکایی ها در این روز حمله ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استان سمنان به پرونده شهرداری آرادان ورود کنند

مسئولان استان سمنان به پرونده شهرداری آرادان ورود کنند