مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-03اقتصادي

شناسایی بیش از 3 هزار تن نهاده دامی بلاتکلیف در چهارمحال وبختیاری


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از 3 هزار تن از نهاده های دامی تخصیص یافته در سال 1400 که مشخص نبود در چه محلی مصرف شده با پیگیری ها شناسایی و وارد شبکه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در سال 1401 اصلاح فرآیندها و سیستم توزیع نهاده دامی، اتفاق خوبی را در زمینه حذف انحرافات احتمالی در این حوزه، رقم زد.

وی افزود: در سال گذشته با اصلاح فرآیندها و سیستم توزیع نهاده دامی، میزان مصرف به 175 هزار تن کاهش پیدا کرد، این میزان کاهش از نظر ریالی حداقل 2 هزار و 600 میلیارد تومان صرفه جویی مالی را در پی داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از 3 هزار تن از نهاده های دامی تخصیص یافته در سال 1400 که مشخص نبود در چه محلی مصرف شده با پیگیری ها شناسایی و وارد شبکه توزیع شد.

برزگر با بیان اینکه در اردیبهشت ماه 1401 دولت اقدام به حذف ارز ترجیحی کرد و طرح مردمی سازی یارانه ها به مرحله اجرا درآمد، عنوان کرد: تا قبل از اجرای این طرح و در سال 1399 و 1400 به ترتیب بیش از 300 و 400 هزار تن نهاده دامی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته چالش ها و انحرافاتی در توزیع نهاده های دامی در چهارمحال و بختیاری به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 3 هزار تن نهاده دامی بلاتکلیف در چهارمحال وبختیاری

شناسایی بیش از 3 هزار تن نهاده دامی بلاتکلیف در چهارمحال وبختیاری