مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-01سياسي

ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی با محوریت آموزش های تلفنی


این دوره های آموزشی به صورت دوره های کوتاه مدت یک ماهه به صورت کاملاً غیرحضوری و به شکل تلفنی در سراسر کشور به صورت رایگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فلاح خوش مشرب معاون امور اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی با محوریت آموزش های تلفنی ویژه جامعه کارگری در سراسر کشور آغاز شد.

فلاح گفت: این دوره های آموزشی به صورت دوره های کوتاه مدت یک ماهه و در رشته های روخوانی، مفاهیم و تفسیر، حفظ و احکام به صورت کاملاً غیرحضوری و به شکل تلفنی در سراسر کشور به صورت رایگان و بدون هزینه تلفن برگزار می شود.

معاون امور اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور در ادامه افزود: نکته قابل توجه در این طرح این است که این آموزش های در طول 24 ساعت شبانه روز انجام خواهد شد و قرآن آموز می تواند روز و ساعت آموزش خود را تعیین کند.

وی در پایان افزود: همه علاقه مندان برای شرکت در این آموزش ها که به صورت رایگان برگزار می شود، می توانند تا 15 تیر ماه 1402 جهت ثبت نام عدد 9 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی با محوریت آموزش های تلفنی

ثبت نام دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی با محوریت آموزش های تلفنی