مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:462023-07-22اقتصادي

تکمیل شبکه آب رسانی 12 روستا بدون دهیار ابهر


برای 12 روستای فاقد دهیار لوله هایی که برای تکمیل شبکه آب رسانی و احداث خط انتقال مورد نیاز است خریداری شده تا در برنامه کاری آتی شرکت آب وفاضلاب شهرستان قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: برای 12 روستای فاقد دهیار لوله هایی که برای تکمیل شبکه آب رسانی و احداث خط انتقال مورد نیاز است خریداری شده تا در برنامه کاری آتی شرکت آب وفاضلاب شهرستان قرار گیرد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر اصلاح و بازسازی شبکه آب رسانی روستاهای گلی، حصار قاجار و خوشنام انجام شده است، اظهار کرد: حفر چاه جدید روستای ارهان و قفس آباد و نورین انجام شده است که تامین تجهیزات این پروژه نیز در جلسه های کمیته برنامه ریزی جزو اولویت های کاری شرکت آب وفاضلاب استان است.

وی با ارائه توضیحی از سایر روستاهای بدون دهیار شهرستان، افزود: مناقصه حفر چاه جدید برای روستاهای آغور و کبودچشمه هم از برنامه های در دست اقدام شرکت آب وفاضلاب استان زنجان است.

فرماندار ابهر تصریح کرد: کمتر از 2 هفته دیگر تجهیز مجمتع ارهان و آلگزیر که از خواسته های مردم روستا هست نیز انجام می گیرد که این پروژه در مرحله اجرای خط انتقال است و نیازهای تدارکاتی آن تامین شده است و اهالی روستا به زودی از آب پایدار بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه آب رسانی 12 روستا بدون دهیار ابهر

تکمیل شبکه آب رسانی 12 روستا بدون دهیار ابهر