مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-11سياسي

شرکت های دانش بنیان امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را دارند


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این که صندوق نوآوری قابلیت تعریف ابزارهای جدید را برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: در همه استان های کشور، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این که صندوق نوآوری قابلیت تعریف ابزارهای جدید را برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: در همه استان های کشور، شرکت های دانش بنیان و دیگر اجزای زیست بوم نوآوری رشد بسیار خوبی داشته و امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را پیدا کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در جریان بازدید دکتر محمدصادق خیاطیان از ناحیه نوآوری شریف در نشست مشترکی با رییس دانشگاه صنعتی شریف، رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه و همچنین رییس صندوق پژوهش و فناوری شریف، به بحث و بررسی درباره راهکارهای توسعه فعالیت ها و جهش تولید شرکت های دانش بنیان مستقر در ناحیه نوآوری شریف پرداخته شد.

خیاطیان ضمن ابراز خرسندی از دستاوردها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در ناحیه نوآوری شریف، اظهار کرد: امروز ناحیه نوآوری شریف به یک زیست بوم مثال زدنی در کشور تبدیل شده است.

دستاوردها و اقدامات انجام شده در دو دهه گذشته در این مرکز، ناحیه نوآوری شریف را به مرکزی تبدیل کرده که می تواند الگویی برای سایر بخش ها و زیست بوم های نوآوری کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را دارند

شرکت های دانش بنیان امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را دارند